رونيكارونيكا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

رونيكا فينگيلي

از شير گرفتن دلبرك ماماني

1392/8/19 14:19
نویسنده : مامان فرزانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشتم که از شیر بگیرمت آخه به پایان ١٥ ماهگیت چیزی نمونده واسه  وقتی دیدم دای جون و زن دایی و مادر جان اومدن  اقدام کردم چون تو وقتی مادر جان و آنیتا رو میبینی دیگه طرفه من نمی آیی میدونم خیلی زود بود ولی خیلی بد غذا هستی و اصلا غذا نمیخوری مجبورم چنین کاری بکنم  خیلی شیر دوست داشتی ولی بالاخره موفق شدم تا دختر نازم رو از شیر بگیرم اولش خیلی ناراحت بودم خیلی دلم برات میسوخت قبلا  شب ها با شیرم می خوابوندمت ولی دیگه مجبور بودم  با شیر موز درست کردن گولت بزنم و اونقدر بغلم راه میرفتم و لا لا یی میگفتم تا آخرش خوابت میبرد ولی نصف شب ها زود به زود بیدار میشدی و گریه میکردی باز هم بغلم میگرفتم و میخوابوندمت.

روش تدریجی رو امتحان کرده بودم ولی موفق نشده بودم واسه همین یه دفعه ای به کمک لاک ناخن تلخ که مخصوص بچه هایی بود که عادت به خوردن ناخن داشتن موفق به چنین کاری شدم از وقتی که شیر نمیخوری خوب غذا میخوری و این منو خیلی خوشحال میکنه چون قبلا موقع غذا خوردنت اذیتم میکردی و ادا در میاوردی ولی الان وقتی بهت غذا میدم کیف میکنم همشو میخوری connie_feedbaby.gifالبته بعضی وقتها اذیتم میکنی ولی خیلی بهتر از نخوردن است .

الهی من قربونت برم.

 

جيگرمجبورم با هر ساز تو برقصم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)