رونيكارونيكا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

رونيكا فينگيلي

بدون عنوان

1391/12/23 9:06
نویسنده : مامان فرزانه
176 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com                                            دلبرک مامانی دیگه داره 1 سالش تمام میشه خداوند مهربون پارسال 2 فروردین خونه ما را نورانی کردniniweblog.com.                                                    امسال سال اول زندگی رونیکای من بود که توی این ماههای آخر دیگه با شیرین کاری های اون روبر میشدیم که با وجود اینکه دختر دیگه ای دارم ولی گذشت زمان کارهای اون رو از یادم برده الان کارها و کلمات گفتن رونیکا برامون خیلی تازگی داره مثلا بابا . مامان . آپ . صداهای حیوانات رو باهاش کار میکنم که میتونه صدای جوجه و کلاغ و هاپو و بع بع ای رو در بیاره تقریبا اعزای بدنش رو میشناسه مثل دست و پا و زبون برای سلام کردن بهمون دست میده . تا صدای آهنگ میشنوه میرقصهniniweblog.com        niniweblog.com          niniweblog.com

 

 

الان هم دارم باهاش فوت کردن رو تمرین میکنم که برای 2 فروردین که تولد دخترکم هست یاد بگیره شمع  روی کیکش و خودش فوت کنه . .. این کارهای رونیکا برای من و بابا و ملیکا خیلی تازگی داره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی قتو
23 اسفند 91 9:30
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html
مائده(نی نی بوس)
23 اسفند 91 16:55
ماشالا چه هنرمند این خانمی
مامان آوین
27 اسفند 91 12:07
عزبز دلم تولدت پیشاپیش مبارک! ایشالا زودی بزرگ شی فینگیل!





دوست عزیزم مرسی از این که یادتون بود